Jak si vyrobit vlastní proteinovou palačinku

Nejdřív je potřeba vysvětlit, proč je proteinová palačinka vhodným pokrmem. Jde o palačinku s vysokým podílem proteinu (bílkovin) na úkor tuků a sacharidů. Často bývá součástí proteinové diety (keto diety), ale samozřejmě ji můžeme jíst i bez dodržování zásad této diety. Velmi oblíbená je například u sportující populace.

Na vaši první proteinovou palačinku si připravte

  • 250 ml mléka 
  • 2 vejce 
  • 10 g kakaa 
  • 30 g proteinu – nejlépe příchuť čokoláda 
  • 100 g špaldové mouky 
  • sladidlo dle chuti 

Postup přípravy palačinky 

1. Všechny ingredience pořádně zamíchejte, potřebujeme získat řidší těsto

2. Smažíme na pánvi vymazané špetkou másla. 

3. Ozdobte ovocem, které máte doma – ideální budou maliny, jahody, banány a přidejte třeba trochu tvarohu. 

4. Když palačinky přelijete javorovým sirupem, sice přidáte do jídla spoustu cukru, ale také skvělé chuti.

Kdy je ideální proteinovou palačinku jíst?

Překvapivě kdykoli během dne. Pokud se do těsta nepřidají sacharidy, můžete si proteinové palačinky vychutnat i večer. Jestliže přidáte cereálie nebo banány, můžete si z palačinek připravit skvělou snídani, svačinu nebo doplnění energie hned po sportovním výkonu.

Pro ty, komu se nechce vařit

Jestliže milujete proteinové palačinky, znáte jejich zdravotní výhody a nemáte čas nebo chuť je sami připravovat, máme pro vás řešení. Tím jsou hotové proteinové palačinky nebo sety přírodních palačinek s džemem. Victus se na proteinovou dietu zaměřuje již od roku 2011 a všechny své proteinové jídla připravuje s vysokou odborností.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *